BİZİMLE DÜNYA AVUÇLARINIZIN İÇİNDE

22 Mart 2016 Salı  21:22

Sonic Turizm’in Yönetim Kurulu Başkanı Elif Kırgıç Ergüder, turizm sektöründe 2012 yılından beri dünyanın 165 noktasına ulaştıklarını belirterek, ''dünya genelinde 195 bin otel ile çalışıyoruz ulaşımdan konaklamaya 7/24 hizmet veriyoruz''dedi. Turizmle ilgili faaliyetlerini sürdüren Ergüder, İstanbul Üniversitesi Sosyoloji ve Açık öğretim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümlerinde de eğitimlerine devam ediyor.

Elif Kırgıç Ergüder, Sonic Turizm’in faaliyetlerini şöyle özetliyor: “Sonic olarak dünya merkezli çalıyoruz. Vize işlemlerinizden biletlere, araç kiralamadan otellere, doğa tatillerinden kültür gezilerine, fuar organizasyonlarından toplantılara; özetle, mavi noktadan dünyanın her noktasına hizmet sunuyoruz. Müşteri memnuniyeti odaklı çalıştığımız için VIP hizmetlerimizin sınırını tamamen müşterilerimiz belirliyor. Öte yandan iş dünyasının uluslararası platformdaki bürokratik engellerini de çözerek gücümüze güç katmaya devam ediyoruz. VIP turlarımızı da otelimizi de, transferimizi de, rehberimizi de kendimiz ayarlıyoruz. Sonic, dünyanın 165 noktasına ulaşıyor. Dünya genelinde 195 bin otel ile çalışıyor, ulaşımdan konaklamaya 7/24 hizmet veriyoruz.  Özetle Sonic’le Dünya Avuçlarınızın İçinde…”

Sayfa Adresi: http://magazinekibi.com/haber/BIZIMLE-DUNYA-AVUCLARINIZIN-ICINDE/393464